7 de maig del 2008

RUTA 7 LAGOS. SAN MARTIN DE LOS ANDES

Entre Bariloche i San martin de los Andes es va per la ruta de los 7 lagos, una carretera rodejada de lagos espejo. Se m’estan agotan els adjectius de lo maravilloso. Casi millor fotiquis.







San Martin.

Aqui mi quedo una temporadilla. Despres d'un mes fent el nomada necesito una temporada sense mourem. Aqui hi ha de tot. Esta en una vall a la orilla del llac Lacar, rodejat per el Parc Nacional Lanin, amb comunitats Mapuches i els ja habituals llacs, rius, boscos, amb volcan inclos, i a 15 km d'una estacio d'esqui. Per cert que a Chile, a pocs km, el volcan Chaiten no para de escupir i els nuvols de cendres estan recorreguen tota Argentina. Les activitats son moltes: excursions pel parc, senderisme, bici de montanya, pesca, esqui encara no, kayak, parapent, rafting,...i es menja de collons, jabali, ciervo, cordero....bon vi.. Deixare de fumar per enesima vez i em posare en forma!!. La vida nocturna es limitada, nomes hi ha un boliche ple de nens que podrien ser els meus fills. Ja va ve una temporada saludable. Estem en plena tardor i es temporada baixa barata. Els dies son asolejats i molt agradables, les nits son fredes (-2/-3ºC). He llogat una cabaña per 13 € el dia que esta de collons. Veig el riu des del llit i puc cuinar, per fi all i oli pel cordero patagonico!! .
Es facil acostumbrar-se a fer sempre el que l'hi surt a un dels ous, el dificil sera deixar de fer-ho algun dia per culpa de la plata!!

Per cert, el Barca es una autentica tragedia, alla fent el pasadillo als asquerosos estos. Charli estaras content merengue del dimoni!!.





1 comentari:

Anònim ha dit...

Buenas!!

Sóc la chati supertreballadora....mentre que d'altres fan el que de moment jo no puc fer per falta d'ovaris i diners.

Com estas Salvatore??? Em sembla pel que acabo de llegir que molt requetebé..oi?

Enginyeria i paisatge, les teves descripcions són molt curioses doncs se't nota la desitjada o no deformació professional barrejada ara amb una vida contemplativa.......en fi que m'enrollo.

No sé ben bé on estas....la geografia no ha estat mai el meu punt fort (pq no viatjo es clar) però em faig una certa idea i alucino.

Només dues coses per ara, una FELICITATS!!.... pq segur que vas tenir el dia més especial d'aniversari de la teva vida......

L'altre......que t'enviaré un e-mail més privat.......eh nois??

Petons

Lluïsa